Yunusemreninannesi Kizlar bebeginiz emmesse veya sutunuz olmassa bimde satilan bebevitayi kullanmayi dusunurmusunuz veye kullananiniz varmi acaba insallah sutumuz olur ama dusundum oylede mamalar cok pahali bebevita bile 40 lira bimde olmasina ragmen
Sen1meleksin Yunusemreninannesi valla cok pahalı dediğin gibi bende merak ettim şimdi bekleyim bakalım
Sen1meleksin Yunusemreninannesi mesela bebek bezide öyle çok pahalı be ben araştırdım şokun bebek bezine çok iyi diyorlar ilerleyen zamanlarda alırım hani ilk başta değilde
Sen1meleksin Yunusemreninannesi bebelacta uygun fiyata bi tane alacaktımda hastane cantam için bakmıştım fiyatlara
Sen1meleksin Yunusemreninannesi canım google ye bim bebevita yorumlar diye gir forumhaapykids var ona baksana baya yorum var
Yunusemreninannesi Sen1meleksin bende slipi aldim bakalim insallah devam ederiz gene en ucuzu yani sonrasinda dediniz gibi.market bezine geceriz
Yunusemreninannesi Sen1meleksin bimde dogumdan itibaren gorunce sevindim acikcasi herkeze veremez yani haftada 100 lira
Yunusemreninannesi Sen1meleksin baktim baktim canim aynen memlun kalanda var bebegine yaramayanda bebekten bebege degisiyor dmeekki
Yunusemreninannesi Fasulye-87 aynen komsumun bebegi emmedi mamayi hazirliyana kadar kiyameti kopariyo
Elostugra Yunusemreninannesi kzııma ilk zamanlar 1 yaşına kadr sma mama vermiştim snra fiyat yüksek gelince snra bebvita aldım ama kabız yaptı kakasını rengi falan degişti doyurmuyorduda bebelac başladım daha snra o gayet iyidi kabız VS yapmadı snra onu kullandım hep
Yunusemreninannesi Elostugra himm bazi bebeklerde yapmis diyer uygulamada oyle yazmislar bazilarindada hic bisey yapmamis denemek lazim demekki
Fe123 Yunusemreninannesi canım hangi mama olursa olsun anne sütünün yerini tutmaz tabi ama içeriğinde hurma yağ yani Palm yaği ve nışasta olan bebek mamasını bence tercih etme bıcok iyi dedigimiz markalarının içeriğinde de var bu söylediklerim ama en son çıkan serilerinde yok iyi araştırmak lazim bende hastaneye yanıma götürmek için araştırdım bıkac gundur özellikle Palm yağı bebekleri kabız yapıyor gazada sebep oluyor. Keşke biraz daha ucuz olsa mamalar bütçe zorlanıyor