34_21_23 huzursahibi ben 21 haftalık başladım almaya. Herşeyi sonra bırakmakta mantıklı değil zorlanırım diye her aya birşeyler ayırdım almak için
Emineerd huzursahibi son aylar kendine bişeyler alıyorsun zaten 😊😊 yavaş yavaş içine sine sine almak çok daha keyifli 😍