kelebek15 yasemin333 birkac tane en iyi markalardan biberon emzik aldım ilk oğluma malesef hiç alışmadı ne emziklere ne biberon a.gerek de olmadı emzirdim.verdigim paralar boşa gitti.simdi 2. gebeliğim bir emzik bir biberon alacağım sadece sonrasında duruma göre bakarız.
yasemin333 kelebek15 avent indirime girince ondan bir büyük bir küçük almaya karar verdim ben de.İlerleyen durumda ihtiyaca göre alacağım ucuz ürünler değil sonuçta kullanılmazsa boşa almış olmayayım.
mrsbiyolog 120lik aventle 160lık lansinoh arasında çok büyük bir fark yok boyut olarak. Avent cam lansinoh pp sadece. İkisini almana hiç gerek yok. Benim doğum yapan arkadaşım ek gıdaya geçtik hala gerekirse 160lık kullanıyoruz dedi yani 2. Biberonu almamış bile. Bende çalışan bir anneyim o yüzden sadece 160lık lansinoh tercih ettim. Eğer eleklitikli pompa aldıysanız ya da alacaksanız lansinohun içinde biberonda çıkıyor 160lık hiç bi daha almanıza gerek yok. Ona göre araştırıp bakın isterseniz bir. Benim cam tercih etmeme sebebim büyüdükçe atma refleksiyle atıp kırıyorlarmış o yüzden lansinoh pp aldım
yasemin333 mrsbiyolog pompa aldım lansinoh almadım e bebeğin kendi markasını aldım.Lansinoh almayacağım iki ayrı biberon olmasın diye.Avent indirime girdiğinde 120lik cam olanı bir de büyüdüğünde kullanmak için 240 lık pp alacağım bu şekilde daha mantıklı geldi dediğiniz gibi 120 ve 160 arasında fark yok fazla pompanın içinde de 160 lık var zaten.Normalde ben de cam almayacaktım ama küçük biberonu küçükken uzun bir süre siz verirsiniz dediler o yüzden küçüğü cam alayım dedim.
Dilara12 yasemin333 bence yeterli ilk etapta. Belki hiç ihtiyacınız olmaz😊 bende sadece avent 120 ml cam aldım
emreaysel yasemin333 aventi çocuğun ağzına bile sürmeyin. Ciddi meme reddi yapıyor. En iyisi lansinoh
yasemin333 emreaysel bu konuda farklı görüşler mevcut bebeğe göre değişiyor sanırım deneyip göreceğiz kullanmadan bilemeyiz 🤷🏻♀️
Meloss37 yasemin333 canım 1 adet alman yeterli olabılır ama şuda var ben 8 ay önce doğum yaptım ve hep avent kullandım büyük ve küçük olarak ama benim oğlum aşırı hareketliydi 4. Ayda ve 6. Ayında fırlatma nedeniyle biberon tuzla buz oldu bende plastık olanına döndüm sende aslında 1 plastık olanından 1 tanede camdan alabılırsın
yasemin333 Meloss37 öyle yapacağım canım küçük olanı cam alacağım küçükken kullanılıyormuş kendi kullanamaz zaten benim gözetimim altında olur bir tane de büyük pp alacağım büyüyünce kendi tutmak istediğinde hafif olur kırılma sorunu da olmaz.
biranneden1 yasemin333 ben biberon almadım henüz . Kaşık biberon alacağım şimdilik . Meme reddi olmaması için kaşık biberon veya kadeh öneriyorşar . O yüzden biberonu doğduktan sonra ihtiyaç olursa alacağım
yasemin333 biranneden1 öyle de olabilir ben çalışacağım için her türlü biberon almam şart o yüzden indirim varken alayım dursun.
hzl412020 yasemin333 bence cok dogru. ben 2 tane almıştım. şimdi 6 tane biberonu var. ve 2 aylık olduktan sonra şuan tek 1 biberonu tutuyor. hepsini denedi ve onda karar kıldı. cam ın tek dezavantajı agır olması ve kırılması.
NefesDeniz yasemin333 Aventlerde indirim hangi sitede acaba :) Bende alıcam aynen sizin gibi 120 ve 240 indirim varsa ordan alayım🤩
Burcinisp88 yasemin333 ilk etapta en küçük boyundan alsanız kafi. İhtiyaca göre almanız en mantıklısı
yasemin333 NefesDeniz e bebekte 12-13-14 şubatta tüm beslenme gereçlerinde indirim olacak yarını bekliyorum🤗
Gigy yasemin333 Philips avent düşündüm ben de ama çok olumsuz yorum vardı ,ben Lansinoh cam aldım 120 ml bir tane yeter diye düşünüyorum,inşallah gerek kalmaz ,sonrası için bakarım yine diye düşündüm 😌
NefesDeniz yasemin333 Ah süper çok sevindimmm bugün gidecektim bende ebebek mağazasına yarın gideyim😀 Çok teşekkür ederim hayırlı güzel doğumlar dilerim şimdiden🌈