Hic almadim kizimda sadece alistirma.sulugu kullandim.baska biberon yada suluk kullanmadik bardaga gectik zatem biberondanda mama yada herhangi bisey icmedi o yuzden bu sefer almadim gerek.duyarsam.alica. acelesi yok 😅 bence gerek.olursa.alin gitme sabsiniz olmasa bile internet uzerinde siparis verirsiniz