Sbnm06 Kizlar detayli ulturasonda boy ve kilonuz kac geldi..Bizde 503 gr kilo 26.5 boy dedi gayet iyi dedi ama netten bakiyorm boy 30 cm plur diyor.Sizin nasıldı
BTSG04 Sbnm06 kaçıncı haftanızdasınız? Ben 20. Haftamda yaptırım detaylı ultrason 470g ve 20cm di bebeğim. Doktorumda gayet iyi dedi
Miskokulum35 Sbnm06 kafanıza takmayın çünkü daha bundan sonra bebişler kilo alıyor ve hızla alıyorlar. Strese sokma kendini çok şükür iyiymiş.
Sehribannnn BTSG04 erken değil mi normalde 23 haftada olmuyor mu bende 20 haftadayım ama doktorum bana birşey söylemedi biz kendimiz mi doktora söylememiz gerek
Sbnm06 @BTSG04 22 haftadayiz o zaman normal degil mi icim rahatladi tesekkur ederim.doktorda normal dedi ama internette hep 30 cm yazıyor
BTSG04 Sbnm06 internette çok yanlış bilgiler oluyor malesef. Siz doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin. Benim doktorum bana internete girip herşeye bakma dedi 😊
ikincikezanne_ Sbnm06 ultrason cihazı ile doktorunuz nasıl boy ölçümü yapıyor ben en çok onu merak ediyorum bebekler düm düz durmuyor ki neye göre boyunu söylüyorlar hayret ediyorum. Ultrason cihazından yapılan ne boy ne de kilo ölçümü net ölçü değildir kafanıza takmayın lütfen bunları
sumeyye60 ikincikezanne_ Hayret edecek bir şey yok ki bilim işte 😅 FL yani uyluk kemiğinin uzunluğunu ölçüyorlar. Sonra bu değeri 7 ile çarparak tahmini boy hesaplanıyor. Yani anne karnında baştan ayak ucuna kadar bir boy ölçümü değil yaptıkları.
Nuray23 ikincikezanne_ bebegin dumduz durmasina gerek yok. Zaten kafa olcumu karin olcumu uyluk kemigi olcumu toplami bize kiloyu veriyor ve boyunun olculmesini sagliyor. Belki biraz ustunde veya altinda olabilir. Sizin doktorunuz yapmiyor mu.
ikincikezanne_ sumeyye60 bu bilim türü niyeyse Türkiye de bu kadar geçerli diğer ülkelerde bizim kadar boy kilo takıntılı bir toplum görmedim ultrason tahmini ölçüm yapar benim demek istediğim bu 2 cm için kafaya takıyor herkes Kısa mı yok zayıf mı net ultrasona ölçümüne göre kaç kişi doğurmuş bi ona bakmak lazım bence genelde tutan görmedim ben
ikincikezanne_ Nuray23 hayır yapmıyor yapan doktorların da kafadan salladığını söylüyor ve çoğu kaynak da aynı şekilde belirtiyor zaten doğan bebeklerin bile boy ölçümü yapılırken dikkat ederseniz sabit tutmaya çalışıp bacaklarına bastırarak boy ölçümü yapılmaya çalışıyor onda bile tam net sonuç alamıyorlar çocuğu sabit tutamadıkları zamanlarda ultrason ile yapılan ölçümlerin hepsi zaten tahmini ölçümler yoksa kimse 3500 kg ultrason ile ölçülen çocuğunu 4000 kg doğduğunu göremez önemli olan hayati organlarının sağlıklı olduğunun gözlemi boy ve kilo tamamen bizim toplumumuzda kafaya takılan durumlar
Nuray23 ikincikezanne_ tabiki o olcumler birebir olmayabiliyor onun farkindayiz. Ama az bucuk dedikleri boy ve kiloya yakin oluyor. Peki gelisimini haftasina gore nasil takip ediyor doktorunuz.
EbrarBostanci-81 Bende 23+2 yim salı günü girdim detaylı ultrasona doktor 30 cm 580 gram dedi boyu uzun olucak dedi eşim 1,86 bende ona benziyecek diye sevinmiştim 🙈 demek ki normalmiş
gullcannn Sehribannnn Erken değil canım 18-23 . Haftalar deniliyor 24 e kadarda yapiliyor. Ben 18+6 da yaptırdım herseyi net şekilde görüldü. Doktorum söylemişti bana hatta yaptırmam için yer önermişti. Belki unutmustr size demeyi siz hatırlatın isterseniz☺
BTSG04 Sehribannnn doktorum söyledi bana yapılacak diye hangi haftalarda yapılıyor bilgim yok açıkçası. Bir dahaki randevunuzda sorun mutlaka