Varol123 Gulcan06 4 mm oluyodu genelde ilaclarla destekleyince 7 ye yükseliyordu ama doktorum en az 10 mm olmasi gerek diyodu
Gulcan06 Aslina rahim duvarı sorunu yaşıyorum gerçi bunun için ilaçlar varmış doktora düşemedik galiba
Varol123 Gulcan06 doktorlar ve farklı fikirleri diyelim o zaman bana en az 10 mm olunca bebek tutunabilir diyolardi
Dadas Varol123 Allah’ım bebeğine sağ salim kavuşturmayı nasip etsin inşallah. Bende tüp bebek tedavisi sürecinde yok. Rabbim kimseyi evlat diye aratmasın. 🤲❤️ Her isteyene sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah ❤️
Aslina Gulcan06 kürtaj sonrası daha bu ay denemeye başladık. Ultrasonla muayene falan etti geçen hafta bişey demedi ama belli olur mu ultrasonla
Aslina Gulcan06 ne olduğunu bilmiyorum usgnin ama öyle birşey de yapılmadı galiba bana baktırma yağ dediğiniz zaten ultrason sanki