Merhabalar hanımlar öncelikle bu postu kimse gebe kalmayi beklerken umutsuzluğa kapilmasin benim düştüğüm yanlislara düşmesin vede kendine örnekler çıkarsın diye yazıyorum mutlaka okuyun bu arada polikistik over hastasiyim
2016 yılında korunmayı bırakarak dogal yolla gebe kaldım ve korunmayi bıraktığım 2. Ayda kaldim Ağustos ayinda gebe olduğumu öğrendim daha 18 yaşındayken yaşadığım bu gebelikten doğal olarak hiçbir şey anlamadım dikkat etmedik sonu ne olur diye düşünmedik hatta kıymetini bile bilmedik hep hesaplar yaptik evliyken okuluma devam ediyordum nasil olacak ya yeni evlendik tadini cikaramadik evliligin keske biraz gec olsaydi ne bileyim hemen hamile kalicam falan gibi hesaplar diyebilirim çok basit geliyodu sanki her istedigimde gebe kalabilecekmisim gibi neyse Eylül ayi geldi tesadüfen aklıma gelen önceden aldığım randevumu hatirladim 22 Eylül’de doktoa gittim ve doktor kalp atisi alamadigini yatış yapip gebeliği sonlandirmam gerektiğini söyledi inanmadik oradan ciktik özele gittik başka doktora ama sonuc değişmedi ertesi gün sabah yatış yaptik ve normal dogum sekli ile bebeği düşürdüm ve herşey o bebeği kaybettiğimiz günden itibaren basladi diyebilirim içimde parva kalinca kürtaj yapti doktorum ve o kadar derdinden kazidiki yillarca sadece bu sorunla uğraştım düzensiz adetler yasadim aylarca adet olmadim ilaclar kullandim falan neyse doktor korunun demesine rağmen korunmadim düşüğün 6. Ayinda özel bi klinikte tedaviye basladim klomen yumurta takibi falan sonuc alamadik birdaha denedik olmadi sperm testi ve hsg cekildi negatif hiçbir sorun cikmadi sonra aşılama denendi tutmadı başka bi ilde basladik tedaviye oradada asilama denendi yine tutmadi tabi bu aralarda doktor tedavisine ara verdiğimiz sureclerde oldu bu kez altarnetif tıbba yöneldik hacamatlar yiyecek mizaç takipleri falan ha oldu ha olacak yine olmadi ve ben sonra koca karilara süt buharlarina ot fitillerine falan basladim ama nasil paralar gidiyor anlatamam her gittigimiz koca kariya ya 300 ya 100 ya 150 gidiyo hep böyle duzenli bir tedavi olmadık yani hem ara vererek bi tedaviye gidiyoduk sonra sonuc alamayinca 4 5 ay oturuyoduk sonra tekrar baska bi doktor buluyoduk 1 ay deniyoduk olmayinca yine ara veriyoduk falan böylece 5 yılı bitirdik artık eşim bu böyle olmaz tüp bebek yaptiralim deyince değişti herşey gitmek istemedim agladim yine olmayacak dedim ümitsizliğe düştüm bi yandanda hep dua ediyorum rabbim nasip et diye niyetler ediyorum falan eşim beni ikna etti ve başladık inanin o süreçte ne hissettigimi sorarsanız öfke ve sinirden baska birşey değildi kendimi o kadar endekslemisimki neyse transfer günü geldi transfer yapıldı basladik heyecanli beklemeye transferin 9. Günü idrar testi yaptim çıkmadı sessizce yatakta gece 2ye kadar ağladım sonra ertesi günü yine test yaptim silik cok silik bi çizgi çıktı transferin 11. Günü kan verdik pozitif dediler ama değer düşük buna güvenmeyin dediler ayni gün bende bi lekelenme basladi doktor igne ilaç ayaga kaldirdik her yeri hâlâ tehlikesi var ama şükür bebeğim bana tutundu inşallah ta doğumda kucağıma gelerek ayrilacak içimden rabbim bunu isteyen herkese nasip etsin inşallah