Sen1meleksin zuleyhahnm yok şeker olabilir ve ya genetikte olabilir yinere dikkat et dedi. Şeker yüklemesi yaptırmamıştım günüde gecmişti o zmn yaptırmadım ve dikmat ettim
Sen1meleksin zuleyhahnm ben yaptırmadım pandemiden gidemedim gün almıştım ama o zmn hastanede doluluk oranı cok fazlaydı gitmedim
Boncukbeyinannesi zuleyhahnm ilk gebeligimde ben de çok acikirdim hatta kalkar süt muz falan tuketirdjm bu gebelikte şükür öyle bı durum yaşamıyorum
Eelcinn zuleyhahnm eveet maalesef. İşin ilginç yanı o kadar iştahım da yok canım birşey istemiyor. Ama acıkıyorum 😅