edakah subatannesiyim çok zor artık baskı ağrılar hafif sancılar yürümekte zorluk uyuyamiyorum Geceler işkenceye döndü zaten yatarsamkalkamiyirum kalksam yatamıyorum
Aysegul1612 Esrayaban34 son 14 gün çok heyecan oğluşkom gelecek inşallah hayırlısıyla sağlıkla ikinci doğum ama sanki ilk gibi heyecan var planlı sezeryan 25 şubat
Esrayaban34 @CitLemBik Ahh canım Allah kavuştursun biran önce bizimde bugun 13 günümüz var nefes alamıyorum burnumdan bel agrılarım cok ama kızıma kavuşacağım için cok mutluyum rabbim hepimizin dogumunu kolay eylesin 🤲😊
Esrayaban34 @Aysegul1612 hay maşallah minigi hemen Kucagına alırsın inşallah canım saglıklı gelsin hayırlı evlat olsun 🤲