Sehertamer Esrayaban34 ayyy Allah razı olsun canım ne güzel dua etmişsin sizinkide inşallah sağlıklı Bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim
Esrayaban34 @Eminerahman rabbim sag salim almayı nasip etsin ne güzel hep birbirimize yakın günler 😊🤲
CitLemBik Son 24 gün oglusumla kavusmamiza insallah 🙏 gerci bugun baya kensimi yorgun hissediyorum o kipirdadikca nefesim falan daraliyor sizde nasil durumlar
Mrsteking Son 16 oğlumla kavuşmaya… doğumla ilgili neler konuştunuz kızlar? Bizim ki normal doğum pozisyonundaymış beklemedeyiz o yüzden :)
gulsahgursoy Mrsteking En başından beri normal doğum istiyorum, Kızımda kanala girmiş çok şükür. Beklemedeyiz😌
subatannesiyim subatannesiyim ciddi kasılmalar var bugün akşam itibariyle önemli mi ki bugün doktora gdecktm eşi kaza yapms randevular iptal cuma günune gderz inşallah yüksek ihtimalle yarın da olmz
edakah subatannesiyim çok zor artık baskı ağrılar hafif sancılar yürümekte zorluk uyuyamiyorum Geceler işkenceye döndü zaten yatarsamkalkamiyirum kalksam yatamıyorum