Hasret_Yildiz Tam 35+0 ☺️ Evlat ama aynı yoğun heyecan , sabırsızlık 🥰 Kemik ağrıları ve ara ara mide yanmaları dışında bir derdimiz yok ☺️ 20sinde anneanne gelecek inşallah 🥰 çanta hazırlığı ve temizlik yapılacak ..Şubattan sonra ise geri sayım yapacağız bizde bakalım 😍 ilk evladım normal olmuştu , kendi isteğim ile 39. Haftada suni sancı ile başlatmıştık.. ama bu sefer kesin kendi sancımı bekleyeceğim diyordum 🙄 büyük konuştum sanırım 😬 2 hafta kilosu önde gidiyormuş 🙊 çok kilolu olur sezeryana dönerse olay diye tedirginim açıkçası 🥺 Eğer öyle bir durum oluşma ihtimali olur ise 3,5 kilo sonrası doktor uygun görürse normal doğum İçin suni sancı ile başlatmayı teklif etmeyi düşünüyorum 🥺😬
juliet2021 214765 ben normal doğum istiyorum ama bebeğimin pozisyonu uygun olmadığı için sezaryen olabilirim yaklaşık tarihler benimki net değil. Tahmini hesaplama yapıyorlar.
Esmanindunyasi 214765 bebeginizin kgsu normalse bas asgi ise birsey dememistir yada makatsa son haftalarda donmesini bile bekleyebilirler 36dan sonra cati muaynesine gire dogum seklini soyleyebilir veya siz sorabilirsiniz duruma gire ne istediginize dair veya ne uygun olacagina dair
Tlyaltnts Ben de 35+3 gün almadık daha ama martın ilk haftası dedi doktorumun eşi rahatsızlanmış 2 hafta yok dediler tarih uzarsa naparım bilmiyorum benim ayaklarım çok şişti 3 4 gündür sizin nasıl
Buseyvz Tlyaltnts ayaklar bacaklar şiş, yürürken kasıklarım da ağrı oluyor, yatmak, uyumak artık işkence oldu ben hamile olduğumu şimdi anlıyorum 🙈