Benim de 35+3 😊zorunlu sezeryan olacagından bir sorun çıkmadıkça mart 4 dedi doktorum
bugun kontroldeydım
zaten her hafta başladık nst falan..uyuyamıyorum..hareketlerim kısıtlandı
ama yine de zamanında gelsin diyorum yormuyorum kendimi
ama kesinlikle 33.haftanın öncesi gibi değilim kuş gibiydimm😅