BaharMelek sacmalamakizim O olsunda yeter ki sağlıcakla gelsin de , benim pabuç dama atılsın yeter ki 🤗
Nisanurunannesi3850 Baya hareketli masallah 16+5 de basladim hissetmeye 30+3olduk simdi daha net vurduğu yeri acitiyo😊
Leylaalin sacmalamakizim 15 haftalıkta doktor %80 kız dedi net göremedi 19 haftalıkta net şekilde kız dedi 🌸
sacmalamakizim Elifyali Ne güzel bir duygu o ya 😍 sagligi yerin de olsun da yeter ki tekme atsin bizim ki daha küçük. 😊
sacmalamakizim Tugbaslan3458 Gercekten cok guzel bir duygudur ya o duyguyu yasamak isterdim simdiden Allah isteyen herkese nasip etsin 😊😍
Nisanurunannesi3850 sacmalamakizim sizinki daha minikmis zaman cabuk geciyor hissettikce dahada mutlu olucaksiniz her aninizin tadini cikarin🌸❤
Elifaysu Leylaalin 30.haftasinda daha düzenli gideceksin heleki şok haftalar hatta benim ki doğum yapacağım günü sancı cekiordum halen kıpır kipirdi
Leylaalin Elifaysu Masallah 🤗 insallah zamanla hissedeceğim bende hamileliğin en güzel yanı bir hareket bi tekme ile mutlu olmak sağlıkla gelsin bebislerimiz insallah 🌸
SeymaK sacmalamakizim 31 haftadayım canım çok şükür hareketleri iyi ama bazen çok hareket etmiyo nedense genel olarak iyi 😁
Deniz1634 Ben şuan 28+5 oldum kızım olacak 21-22 haftada hissetmeye başladım kızımı çok nazlı olacak sanırım ara ara hareketlerini cogaltiyo özellikle sırt üstü yatarken cok fazlalasiyo. Cinsiyet ini 12. Haftada ihtimal olarak söyledi 14. Haftada net söyledi.