16 yaşında başladım dudaklarımı koparmaya suan 22 yaşındayım bazıları tırnak etini koparır ya bende dudaklarımı koparıyorum çok kötü oluyor kanıyor engel olamıyorum resmn bir başlayınca bakıyoum kan revan. Çok pişman oluyorum yaptıgıma yara oluyor haftalarca iyileşmesi için kremler kullanıyorum sonra tekrar yemege başlıyorum .bu şekil olupta kurtulan varmı ? bırkamk için ne yaptınız