Syr Canım bugün gittim devlet hastanesine 3.gebeligim.2 doğumumu da devlette yaptım normal doğum 2. dogumdan sonra büyük sorun yaşadım rahim sarkması idrar tutamama vajina genişlemesi ve ameliyat oldum.Şimdi ise normal doğum yaparsam tekrar aynı sorunları yaşayacağım doktora sordum. Kesinlikle sezeryan olamazsın devlette bu isteğe bağlı oluyor dedi ama benim sorunlarım var dedim bunu bilip ona göre hamile kalacaktin dedi . Özel de olabilirsin dedi.