Sevgi1907 yok ben 30. Haftadayım bulunduğum yerde özel hastanedeki doktor u istemediğim için devlete gidiyorum. Hiç doğum konuşmadık ama sezeryan doğum istiyorum. Devlette olmadığını bildiğim için memleketime gidip oradaki Medical park da doğum yapmayı düşünüyordum ama dün arkadaşım devlette de sezeryan oluyor deyince kafam karıştı. Öyle bir imkan Varsa evimde doğum yapma şansım olur diye.