Paprika açtık dava ama bişey çıkmaz gibi gönderdiği doktoru falanda hepsini anlattım ama doktor doktorun açıgını söylermi söylemez daha öncede 19 haftalık bir gebeye aynısını yapmış ama onlar şikayet etmemiş etselerdi avantaj olurdu ama tıbba sığınıp yalan söylüyor bana sezeryan ol demedi normal olmazsa sezeryan ol dedi kendini haklı çıkarmak için elinden geleni yapıyor bakalım rabbim büyük