Paprika ikindi 3 gibi kontrole gittim ogün eşimle hiç bişeyi yoktu nst yede girdim kalp atışı falan vardı doktorun yanına girdik suyun az dedi başka bir doktora yönlendirdi oda az dedi sonra kendi aralarında telefonlaşıp konuştular ve kendi doktorum bana sorun olmayacagını eve gidebilecegimi söyledi lakin müdahale etmesi gerekirmiş ve gerekirse ogün dogumu başlatadabilirmiş ama eve yolladı zaten 1 cm açıklıkta vardı kızıma 1 kıyafet aldık eve döndük sancım başladı akşam 6 7 gibi tekrar gittik aradık aradık 20 dk falan zor ulaştık vardı kimse yok karşılayan eden ilgisiz hastane nst ye tam yatım saat falan sonra bağladılar zaten kalp atışı yoktu havasız kalmışmış e sen doktorsun su az olursa çocuk nasıl yaşasın bizde dava açtık bişey çıkmaz sanmam ama allaha havale ediyorum haklı gibi savunuyor şimdi kendini güya bana sezeryan yapalım demiş yalancı