Mavi87 prensimgeliyor 15+3teyim. Önceden kullansamda yine bulanıyordu. Şimdi yine devam ediyorum tabiki, bulantım yok. Korkuyorum bırakmaya
prensimgeliyor @Mavi87 bence bırakıp bi deneyin ben öyle yapıyorum başlayınca biliyorum hemen alıyorum ilacı
Mavi87 prensimgeliyor eşimde öyle diyor canım ama bi sefer yapmıştım, baktım başladı bulantılarım hemen içtim ama fayda etmedi. Gece yatarken içiyorum 2 tane. Yine başlarsa geçmiyor günüm.. pazar günü 16 hafta olcaz. Ozaman bi bırakayım 🤭
NaneLimon36 Benim 5. Haftada başladı bulantılarım ilaçi 9. Haftada kullanmaya başladım şuan 11+2 oldum çok rahatlattı beni en azından biseyler yiyebiliyorum