Ogrtmenhnm prensimgeliyor 7.haftamda başladım şu an 21 haftaligim halen kullaniyrm her gün doğuma kadar da kulanilabilirmis. Çünkü benim halen hiç geçmedi
Nur000 prensimgeliyor 6. Haftada basladim 14 haftaligim hâlâ kullanmaya devam ediyorum. Bulantilarim azalmadi
Akgl06 prensimgeliyor ilk gebeliğim de hiç olmayacak kadar az oldu mide bulantım ilaçsız geçiştirmiştim 3 ay ama şuan 2. Hamileyim 8 hafta da başladı mide bulantım prilam dr başlattı doktor şuan 35 haftalık hala ilaç almadığım gün ilk günkü gibi kötü oluyorum
Ays0 8-9 haftalık arası basladim şuan 12+1 hala iciyorum bırakmaya cesaretim yok bir kere belki azalmıştır dedim o gün acile gittik 😂
prensimgeliyor @Ays0 ben 19+1 oldum ama hala devam ediyor gün aşırı almaya çalışıyorum yoksa duramıyorum 🤷♀️
merve1212- Bana pek fayda etmedi ilaç 😔 ilaç dışında önerileriniz varsa seve seve dinlerim özellikle akşamlari bulantidan duramiyorum. Anlık olarak iyi gelen tek şey limon 🥺
yesilkahve 7 haftada başladım, bugün 21 olduk hala devam ediyorum. Prilam kullanıyorum günde üç kez, bi kez içmesem merhaba en başa dönüyorum. Böyle giderse doğuma kadar kullanıcam gibi görünüyor..
Fatma_7 Haftada başladım 14. Haftamdayım hala zofer kullanıyorum kullanmama rağmen bulantım oluyor özelliklede akşamları bende limonlu çay ile yudum yudum geçiştirmeye çalışıyorum çay yapmadığım zamanlarda limonu tatlı kaşığa sıkıp tuz döküp içiyorum günde bir limon tüketiyorum zaten naneli sakız veya şeker de yatıştırıyor idare ediyorum ya da etmeye çalışıyorum 😂
prensimgeliyor @Fatma_7 limon tuzu arada yapıyorm bende zofer kullanıyorum yine de iyi geliyor içmeden kötüyüm