Ayoz Aynı şeyi bugün ben de düşündüm. Doğum temmuz sonu olcak inş. Ne kadar kısa kollu ne kadar uzun kollu almalıyım bilemiyorum. 0-3 ay için uzun mu kısa mı almalıyım.İlk doğduğunda uzun kollu giydiriyorlardır diye düşünüyorum. Sonra sonbahar için beden olarak ne almalıyım :)Çabuk büyüyorlar.