Ayoz Benim de Mayıs başı gibi olacak inşallah doğumum, bence ilk başlarda zaten hastane çıkış setleri yeterli kalınlık olarak kis bebeği olmadığı için ekstra kışlık almayın. Zaten battaniye fln da olcak ve normal uzun kol takım veya zibinlar ilk iki ay giyebilir. Yani 0 3 ay olanlar hastane cikisi olarak yeterli ve takım, temmuz Ağustos gibi hem toparlanır bebek hem tam yaz olur 3 6 yazlık alınabilir, ki zaten sıfır ve kısa kol zibinlarla da durabilir tam sıcaklarda, isilik olabiliyor bebekler üst üste yazın giydirmeye gerek olmaz diye düşünüyorum. Yani 3 6 ay sadece alt ve uzun ve kısa kol ya da birkaç sıfır kol zıbın da birlikte giydirmek için yeterli olur diye düşünüyorum.