Burcu4135 haftadayım bulantım var ama ögleden sonra cogalıyor aksam fena oluyorum kusamıyorum da cok rahatsız ediyor. Doktorum pirilam dr verdi onu iciyorum ama şimdilik pek etkisi yok gibi görünüyor. Bunun haricinde sırt agrısı falan arada kasık agrısı. Bitecek bu günler de insallah. :)
Fatma7666 Demet27 Allahım isteyenlere versin ama ben perişan oldum daha beterlerimiz de vardır 🤦♀️ Ev yoğurdunun içine ekmek ufalayıp yiyorum birde meyve 🤦♀️
101019 Bende bugün tam7 +0 oldum. Benimde bulantım var kasık ağrım var. Sürekli meyve yiyorum. Tatlı bişey görünce kusmak istyrm. Ekşi iyi geliyor. Kalp atışını 6. Haftada duydum çok şükür 🙏
Didemcet Demet27 7+4üz bizde tam 7 haftalık olduğumuzda gittik 4 gün önce kalp atışı ve bebeğimi gördük 🙏