Rana-10 Demet27 şuan pek bi belirti yok tabi bi kürtajdan sonra belirti olmaması korkutsada sadece çok yemek yiyorum sanırım tek belirtim bu😀haftaya kalp atışı için gideceğiz inşallah güzel haberlerle döneriz 🙏
Didemcet Demet27 7+4üz bizde tam 7 haftalık olduğumuzda gittik 4 gün önce kalp atışı ve bebeğimi gördük 🙏
Fatma7666 Ben bugün tam 9 hafta oldum çok şükür ama perişanım 🤦♀️🧿halimize şükür tabi eşim bana dertli uzun hava çalacak aşıklara benziyorsun diyor 🤣
Fatma7666 Demet27 Allahım isteyenlere versin ama ben perişan oldum daha beterlerimiz de vardır 🤦♀️ Ev yoğurdunun içine ekmek ufalayıp yiyorum birde meyve 🤦♀️
Rana-10 Demet27 adet tarihime göre bugün tam 7yim . 5+6da doktora gitmiştim kese için 6+2 gözüküyor demişti yani ultrasonda 3 gün ilerideyim sanırım 7+3te de olabilirim bakalım salı günü netleşir
Keremim21 Benimde 7+4 bulantım var kusamıyorum perişanım ilaç kullanmaya başladım bu hafta bebeği görmüştük haftaya kalp atışı hızlanmış mı ona bakıcaz riskli olduğu için her hafta kontrole gidiyoruz