Sibelgulerbaylan Arkadaşlar yeni bir düşük yaşadım hemen sebebini araştırmak için doktara gitmek doğru mu ? benim gibi düşük yaşayıp ne kadar süre bekleyip hamile kaldınız ve ikinci hamilelikte de aynısı olur mu ?
YaseminBatrk Sibelgulerbaylan öncellikle geçmiş olsun allahım tekrar sağlıklı hayırlı hamilelik ve doğum nasip etsin inş . Ben 5 haftaıkken düşük yaptım ilk düşük kürtajlarda sebebini araştırmıyorlar 2 veya 3 den sonra araştırılıyor . Düşüm yaptıktan sonra rahim tamamen yeni doğmuş gibi tertemiz oluyor demişlerdi okuduğum makalelerde . Ve ben hiç korunmadım düşükten sonra Kİ ah hamile kaldım kızım şimdi 3 yaşında ☺️
Bktbll Sibelgulerbaylan 6 ay sonra oneriyor doktorlar genelde canim 24 haftallikken kayip yasadim 1,5 sene sonra tekrar hamile kaldim simdi 6 aylik olduk😊darisi sana olsun insallah canim rabbim tez zamanda istedigini versin 💕💕
Ogretmenanne35 Sibelgulerbaylan 7 haftalıkken kendi kendine düşmüştü malesef evde. 1yoldan fazla çocuk denedik olmadı sonra düşük oldu .Ardından doktora gittim hormon vs testler yaptırdım her şey güzel çıktı . Doktor tedaviye başlamaya gerek Yok 6 ay bekleyelim sen zaten hamile kalırsın dedi 4 ay sonrasında hamile kaldım şu an 15 haftalık hamileyim 🙏🏻 allah herkese sağ Salim bebeğini kucağına aldırsın .
Gzdehnm Sibelgulerbaylan benim de ilki düşüktü kalbi durmuştu. Bir tane düşük olunca kesinlikle bir araştırma yapmıyorlar olabilir diyorlar; fakat ben doktoruma ısrar ettim çünkü annemin de hep düşük oluyormuş dedim beni genetik bölümüne yönlendirdi doktordan rica etti testlerim yapıldı. Az da olsa kan pıhtılaşması çıktı. 32. Haftaya kadar kan sulandırıcı kullandım. Bence genetik bölümüne görünün. Hatta orada sıramı beklerken kadınlar 2. Düşük diye yalan söyleyeceğiz yoksa araştırmıyorlar falan diye konuşuyorlardı. Ben yalan söylemek istemedim doktora düzgünce kendimi ifade ettim. Annemde bu sorunu çok yaşadı dedim o da tahlilleri istedi. Zaten tahlillerde ücretli. Neden parasını vermemize rağmen yapmıyorlar bilemiyorum 🤷🏻♀️Komşum da 2 kez düşük yaptı ona da 2. De test yapmışlardı onun pıhtılaşması yüksek düzeydeymiş hamilelik sonuna kadar iğne kullandı. resmen bu yüzden kaybetmiş bebeklerini ortaya çıkan sonuç bunu gösteriyor. O bende. Önce yaşamıştı bunları. Bir de onun durumunu görünce ben test yaptırmadan duramadım. Doktorum çok yüksek değil pıhtılaşma yani sadece bu yüzden düşük yaptın diyemeyiz dedi ama yine de tedbir amaçlı kan sulandırıcı kullandım. Allah hayırlısını nasip etsin. Size de hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin 🌸
Sibelgulerbaylan YaseminBatrk ay maşallah allahım ona uzun sağlıklı huzurlu ömürler versin inşallah darısı evladı olmayanlara inşallah
papatya35 İlk gebeliğim düşük oldu araştırmadık önermedi doktorum sabrettik düşükten3ay kadar korunduk, 6.ayında normal olarak hamile kaldım çok şükür.ilk gebeliklerde normal karşılıyor hep doktorlar rabbim hayırlı zamanda hayırlı bir evlat nasip etsin 🙏
Sibelgulerbaylan Ogretmenanne35 ya canım sanada maşallah inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın 😍😍😍
Denizcyc Ben de geçen yıl ocak ayında kürtaj oldum. 6 haftalıkken gelişimi durmuştu. Sonra 6 ay korunduk pandemiden dolayı da biraz daha erteledik. Şu an 11 haftalık hamileyim. Doktor herhangi bir araştırma yapma gereği duymadı. Şimdilik sorun yok dedi. İlk düşükte genelde araştırma yapmıyorlar ama en yaygın sebep pıhtılaşma gibi onun için test yaptırabilirsin istersen. İnşallah en kısa zamanda siz de bebeğinize kavuşursunuz.
Sibelgulerbaylan Gzdehnm canım benimde annem düşük yaptı bende mi bi doktora görürsem ama araştırmıyorlar diye biliyorum
mommyjean Sibelgulerbaylan bir arkadaşım düştükten 2 ay sonra tekrar hamile kaldı. Devamlı düşük olursa kimyasal yada başka sebeple o zaman arastırmaya gidiyor çoğu kişi
Gzdehnm Sibelgulerbaylan benim annemin 5 tane olmuş büyük aylarda yani 5-6-7 de olanlar olmuş. Sayı da fazla olunca ben çok ısrar etmiştim. Bence kesinlikle yaptırın hatta annenizde düşük olmamış olsa bile yaptırın içiniz rahat eder. Evet 1 düşük olunca araştırmıyorlar ama bir şekilde yaptırın testleri genetik bölümüne gidin hatta doktorunuz aynı hastanedeyse ondan yazılı kağıt isteyin genetik doktorundan rica ederse bakar. Benim ki öyle olmuştu tabi annemin durumunu söyleyerek rica etmişti.
nev_hena Benim arkadaşımın bebeği karnında gelişmedi kürtaj olmak zorunda kaldı. Birkaç test ve film çektirdi doktoru. Rahmi Y şeklindeymiş. Ameliyat oldu ve ameliyat sonrası rahmi çok iyi olmuş öyle demiş doktor. 3 aydır deniyorlar inşallah tez vakitte olur. Sebebinin araştırılmasının zararı yok faydası var bence.
1anne- Sibelgulerbaylan geçmiş olsun ben de ilk düşüğü 6 haftalıkken yapmıştım sebebini falan araştırmadılar düşükten sonra adet görmeden tekrar hamile kaldım şu an 36 haftalığım oğlumu bekliyorum 🙏🙏
Sibelgulerbaylan 1anne- ya canım benim maşallah allahım doğumunj kolaylaştırsın bana 3 ay korun dedi bende hemen istiyorum daha geçen hafta düşürdüm bir daha olur diye çok korkuyorım hemen doktora gideyim mi araştırmak için birde bişey soracaktım ilk düşüğünden sonra ikincisinde nelere dikkat ettin
1anne- Sibelgulerbaylan Allah razı olsun canım sana da nasip olsun inşallah sağlıklı bir bebek❤️ Bana doktor süre vermedi düşükten sonra bi şey söylemedi normaldir dedi kayınvalidem ebe olduğu için korunma hemen tutar demişti bana . Çünkü kürtaj değil düşük olmuştu ikisinin arasında fark var kürtajdan sonra hamilelik biraz daha zormuş ama düşükte rahim temizleniyor ve bir sonraki döllenme için hazırlık yapıyormuş ikinci gebelik daha sağlıklı oluyormuş ve şunu da duymuştum düşük varsa o gebelik sağlıklı değildir o yüzden çok da üzülmeye gerek yok önümüze bakmak lazım Allah herkese sağlıklı hamilelik nasip etsin. ikinci gebeliğimde dikkat ettiğim şeyleri söyleyeyim 1. De hamile değilmişim gibi davranıyordum ağır kaldırıp süpürge çekiyordum ve zaten var olan bel ağrısını daha da şiddetlendirmişti bu hareketler. İlk 3 ay sakıncalıymış zaten benim haberim ani hareketlerim vardı mesela. 2. De bunlara çok dikkat ettim doktor uzun yürüyüşleri bile ilk 3 at yapma demişti bende sürekli yattım ev işini çok basit olanları yaptım evi toparlamak gibi şeyler sadece. İlk 3 ay dikkat edilmesi gerekiyordu ama ben 5 aylık olup bebeğimi hissetmeye başlayana kadar elimi bir şeye sürmedim 6 aylık olunca daha yeni yeni süpürge çekmeye başladım eski rutinime döndüm yine kendimi çok yormadan ev işlerimi günlere bölerek yaptım şu anda da öyle yapıyorum hareketlerim kısıtlanmadı 36+6 haftalığım 10 kilo aldım çok ağırlaşmadım her işimi kendim görebiliyorum çok şükür. Çok uzun oldu umarım yardımcı olabilmişimdir.