Ben kullanmıyorum ama arkadaşımin yeni bebeği var ve onunda eşi askeri personel o aldığı günden beri iyi ki diyor. Hem çocuk hemde sürekli değiştirilen, evin her köşesinde asılı olan askeri çorap atletler kabusum olmaya başlamıştı demişti. 😂 Sicakken çıkarıp katlayınca ütülenmis gibi oluyormuş bu da çalışan biri için harika bir kolaylık olmalı