Bebeğim 1,5 yaşındayken gene bebekli bir arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım 1,5 yıldır da kullanıyorum balkonum kurutmak için boş odam vs var ama ben böyle bişey görmedim bu ne rahatlık…. özellikle kışın çamaşırlarım salonu nemlendirip kalörifer tepesinde bebek uyanınca ayağının altında gezmiyor. Ve belirtmem gereken en önemli kısım tuvalet eğitimi sırasında işten gelince kaç kere işerse işesin yıka kurut ve sabaha kalmadan çamaşırlar elinde… o alıştırma kilotları vs hepsini atıyordum ve zerre bişey de olmadı. Yalnızca kilotların ya da atletlerinizin askıları lastikse hani bodyler var ya gerçi ilk çocuktan beri kullanmıyorum ama sadece onların lastikleri ilk atıldığında biraz zarar görüyor fakat çamaşır makinası da o derece zarar veriyor o kadar. Ne yünlü eşyalarımı küçülttü ne de bişeyimi kullanılmaz hale getirdi. Ben inanılmaz kullanışlı buluyorum özellikle çalışan ve karasal soba vs yakına bi yerde oturan benim gibi insanlar için. Kullanmadan önce ben de gerekli olduğunu düşünmüyordum ama şimdi herkese tavsiye ediyorum. Benimki Grundig marka a+ çok pahalı değildi ben alırken ortalamaydı. 8 kg çamaşr Makinesi ve o da 8 kg. Şunu da belirtmek isterim apartmanda tek kurutma kullanan ben olmama rağmen derin dondurucu sahibi olan komşularımdan daha az elektrik parası veriyorum. 2 günde en az 1 kere çalıştırmama rağmen. Alıp rahatlığını kendiniz görün. Çamaşırları eşimle asıyorduk yaz kış en çok o sevindi. Zaten gece çocuk uyuyunca asıyordum isteksiz bi şekilde uykum varken. Şimdi bas düğmeye sabaha hatta işten akşam gelince çıkar. Kesinlikle rahatlık.