36+4 de girdiğim nstde sancım çıkmadı. Bebek doğum pozisyonunu almış. Şuan 37+1′im ve 2 gün önce uyutmayacak şekilde bacak ağrılarım başladı. Göbeğim aşağı düştü. Dünde bacak ağrılarına gece karın ağrısı, sırt ağrısı eklendi. Uyutmadı beni ama sabah kalktığımda bir şey yoktu. Bacaklarımda hiç geçmeyen regli olucakmışım gibi hassasiyet ve ağrı var. Akıntım arttı. Soracağım şu nstesi temiz çıktıktan sonra doğumu başlayan hiç oldu mu? Acaba doğum belirtilerini bunlar diye düşünüyorum. Vücudum ciddi sıkıntıda.