Elifarasatlas Sen1meleksin 37+5 iz bizde heyecan yok desem 😂 ikinciler de pek heyecan olmuyormuş cidden.ara ara kasılmalarım oluyor ama genel anlamda şuan güzel son 6 günümüz 💙
Sevgi1907 Sen1meleksin hazırlıklar tamam sanci arada oluyo yorgun hissediyorum kendimi çok kipirtamaya halim yok 🤣
Dilek1213 Hazırlıklar hepsi tamam ev temizliği de tamam 🥰☺️ Geceleri sıklıkla tuvalet var kasılmalar ve sancılar ara ara oluyor kasklarım da ağrılar ve baskılar hissediyorum 37+5
Sen1meleksin Dilek1213 yaa ben tam 37 oldum bugün sadece arada baskı yapıyor onun harici bişi hissetmedim doktorda bugün normal doğum dedi hazırlamaya calışıyorm kendimi
Meryemece1 Zeyzey1616 maşallah gözünüz aydın nasılsınız peki bebeğiniz nasıl kaç kg doğdu bende büyük ihtimalle 37+ 5 sezeryan olucam
Zeyzey1616 Meryemece1 çok şükür çok iyi bnde sezaryan oldum ertesi günü cıktm hemen ilk iki gün agrı cektim oda dayanılmıck gibi değildi 3 . Gün yavaş yavaş toparlanmaya başladım bugn 6. Gün çok çok iyim şükür 2970 gram 50 cm doğdu
edaelifokmn Kızlar bende 37+1 dün nstde sancım çıktı, ara ara kasılmalarım oluyor, sizin bebişler kaç kilo oldular
Sen1meleksin threestar ay maşaaallah yerim benim 2850 gr cıktı önce önde gidiyordu şuan haftayla uyumlu hale geldi normal doğum dedi şuanlık ama haftaya catı muayenesi var
threestar Sen1meleksin ❤️ Size de Masallah gayet iyi evet haftası ilerde olsun da kilonun çok önemi yok diyor benim doktorum, çatı muayenesini sen 38′de yapıcam dedi bakalım bir hafta dayanırsa bizimki😂😂