Muyako benimde doğuma var ama ben hiç erken doğumu etkiler falan diye düşünmüyorum. Azı karar çoğu zarar mantığındayım her zaman😉yapay şeker almaktansa olabildiğince doğalından yararlanmak daha mantıklı bence. Açıkçası hurmayı bırakmayı düşünmüyorum 😁