figenylmaz Gecmis olsun ilk once 7. Haftada oldu benim lekelenme dr ultrasonda kananama alani yok ama yinede tehlike diye verdi. Sonra 11. Ve 16. Haftada yine lekelenmem oldu progestanada devam ediyorum. Ve dr yine bakti yine kanama alani yok korkma ama bol bol istirat et, gezme, kendini yorma, uzanma dedi. Kisacasi gebeligin sonuna kadar olabikirmiş suan 18 haftadayim progestani belki sonuna kadar kullanacagim. Her lekelenme yasadiginda da cok korkup hemen doktora gidiyorum ama dr kirmizi adet kani gibi olmadigi surece korkma diyor.. Bakalim hayirlisi ile bir daha yaşamayiz insallah. saglikla bebislerimize kavusmak dilegiyle🤲🤲🤲