Bende kullanıyorum canım fitil olarak ama bir kere içtim çok kötü yaptı doktorum sersemletir içme dedi fitil olarak kullanıyorum şuan 2 gün geldi kanamam birden bugün hiç olmadı şükür geçiyor sanırım doktor bebekte bişey yok gayet sağlıklı dedi ama insan ister istemez endişe ediyor 🙄