Zeze03 merhabaa, 36+2deyiz bizde heyecan dorukta bel ağrılarım arada bir oluyor sırt ağrım çok fazla sağa la dönerken can çekişiyorum resmenn , dün gittim kontrole bebeğm en son 31.haftada normal Doğum pozisyonundaydı geri dönmüş şuan makat geliş inş döner bol yürüyüş yap ve bol su iç dedi... bende sezeryan hiççççççç istemiyorum kilosunda 2630 bana az geldi ama normal dedi doktorum. Adet sancısı gbi sancılar oluyor genelde geceleri ama dediğin gbi dayanılmayacak gbi değl . İnş normal doğuruurrzz