fulakinci Dilany35 bizimde 33 haftada 1900 dedi doktorumuz. Azıcık az dedi. Ama sağlıklı olsunda ne yapalım 🤲🏻❤️
sumeyye60 Elifberk 33+3 oldum. 54′le hamile kaldım şu an 68′im. Doktorum şeker de çıkmadığı için gelişimi güzel diyor.