Dilany35 32de 1950ydi gayet iyi dedi doktorum. 36 olduk kontrolümüz var bakalım kaç oldu 🤷🏻♀️ İçiniz ferah olsun. Son haftalarda çok hızlı aldığı söyleniyor. Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir. Hatta normal doğumu zorlaştırabilir bile. Sağlıklı olsunlar 🌸