Gayenur benim doktorumun bağlı olduğu bir hastane yok ozel bir muayenesi var doğumlar için anlaşmalı sadece hastane ben tüm kan testlerimi saglik ocağında yaptırdım doktorum bunlar bunlar lazım dedi yazdı verdi saglik ocağında yaptırabilirsin dedi ayrıntılı ultrason falan kendisi yapıyor her gidisimizde ayrıntılı bakılıyor zaten bende 250 TL veriyorum muayene basina gerçekten ilgili bir doktor gece gündüz Herzaman ulasabiliyorum fakat pahali işte asgari ücretle geçinen bir ev için o fiyatlar çok çok pahalı geliyor ailem esimin ailesi cok destek saolsunlar daha bebeklere 5 kuruş harcamadim herseylerini aldılar ailelerimiz böyle destek oluyor ama zor gene zor zaten tedaviyle olan bebekler tüp bebek te özelde oldu inanılmaz fiyatlar uçuşuyor havada iğneleri ilaclari bir okadar para gerçekten dua ediyorum Allahim yok yerden kapılar aç diye Allah yardımcımız olsun