Selvaa Canım bende 34.haftadan sonra geçiş yaptım devlete. Benim özel hastane doğum ücreti çok fazla da değildi 1800 liraydı ama bu pandemide eşimin işi olmuyor doğru düzgün kazanamıyor. Özelde yapsaydım borç alıp doğum yapacaktım vazgeçtim devlette yapmaya karar verdim o yüzden. İstanbuldaysan Başakşehir Çam ve Sakura şehir hastanesini tavsiye ederim. Her hafta yeni randevu açılıyor. Hastane o kadar büyük alana inşa edilmiş ki her bölüm için ayrı birer bina verilmiş. Site içinde iç hastalıklarına ayrı bir bina, Kbb ye ayrı bina, Cildiye ye ayrı bina, Kadın hastalıkları ve doğuma ayrı bina verilmiş. Ben her gittiğimde hastane çok sakindi hiç kalabalık değil ve herşey son tekneloji bir o kadar da ter temiz pırıl pırıl. Doğumu da kendi tek kişilik odanda yapıyorsun. Yatağın çatala çevriliyor orada doğurup sonra tekrar temizlenip o odada yatıp oradan taburcu oluyorsun. Yanında bayan olmak şartıyla bir kişi refakatçi de kalabiliyor ama koronadan dolayı ziyaretçi izni yok. Keşke diyorum gebeliğimin takibini en başından beri o hastanede yaptırsaydım şimdi muayene için özele verdiğim o kadar paraya üzülüyorum ama o zamanlar randevu bulamıyordum şimdi son bir aydır her hafta salı günleri yeni randevular açılıyor. Eğer İstanbuldaysan bu hastaneyi mutlaka bir dene derim. He unutmadan ayrıca bebeğin kimliği için ayrıca nüfustan randevu alıp uğraşmaya gerek yok. Hastanede yenidoğan kimliği için başvuru yapıp form dolduruyorsun 2 günde bebişin kimliği eve geliyor. Böyle güzel konforlu bir hastane 😊