MumceKoc anladım anlatmak istediğinizi tabiki sadece örnekler vermek istedim çünkü hiç bir doktor bu etrafımdakilere 1cm de olsa vücuttan atılır diye birşey söylemedi öyle birşeyin mümkün olmayacağını söylediler . Arkadaşıma da evlenmesi gerektiğini söylemiş evet ama kistler sag ve sol yumurtalıklar olmak üzere kalitelerini düşürmüş zaten çok yumurtalık rezervi de yokmus o yüzden hani bebek istiyorsa elini çabuk tutmasını söylemiş eğer kistler büyürde ameliyat olmak zorunda kaşırsa bu kez yumurtalıklarına yapışık olduğu için yumurtalıkları gidicek ve bebek sahibi olmak zor olucak belki de hiç olmucak diye yoksa bi kist için tabi evlenilmez ama o kist yüzünden yumurtalıklarından olup hiç bir zaman bebek sahibi olamayacağını bilmek kötü birşey allah kimseyi evlat acısıyla yokluğuyla sınamasın. Tabi siz doktorunuza güveniyorsanız birşey diyemem sadece etrafımdaki çok var bu kistle mücadele eden o yüzden bildiklerimi anlatmak istedim . Eğer çok agrı olursa da mide bulantısı buna eşlik ederse ve iki büklüm kalıp kaşıklarda agrı olursa da kist patlamış oluyor ve o patlamayla tüplerde yapışıklık yapabiliyor. Ama genelde sadece kasıklarda agrı oluyorsa bu kist yüzünden ve normal diyor bir çok doktor .. Allah şifanızı versin bir an önce 🙏