LivaLiva Adet ile giden vücuttan atılan olarak belirttiğim doktorun vermiş olduğu ilaçlarla regli döneminde parca parca vücuttan atılması. Yoksa ameliyat olmadan, artık kistin yok denmesi tabiki saçma. Ama ilac kullanımıyla eriyip kaybolanlar ayrı. Benim cevremde de bir çok kisti olan var ilaçlar kullanıp regli döneminde atıldığını(parça parça düştugunu) söyleyen, her doktor her kişi farklı söylüyor, kist alinmadan hamile olunmaz vs. benim teyzem 6cm lik kist ile hamile kaldı.