eelifmavi ilk 3 ay ve son 3 ay işlem yapılamıyor diye soyledi dış doktorum kanal tedavisi olması gereken bir disim vardi hamileliğim gayet normal ve iyi gidiyordu ama kendi doktorum hiç bir şekilde sorumluluk almadı ve onay kağıdı vermedi dış doktoruda onay olmadan hiç birey yapmyodu devlet hastanesine gidip muayene olduktan sonra onay kağıdı aldim (kendi doktorum özel hastanede) 17 7 haftalikti onay kağıdı aldım ama çevremdeki insanlar sakın yaptırma bebeğe bisey olur sakat kalır olmaz yaptrilmaz demekten beni oyaladilar dayanabildigim kadar dayanmaya çalıştım denemediğim yöntem kalmadı bi tarafta bebeğim bi tarafta canimdan can alan diş ağrısı ortada kalmış çıkmaz sokaktaydim bir gece bir ağrı vurdu yok böyle bi ağrı resmen oyuyolardi içini artık aglamaktan esim nolur aglama komşular yanlış anlicaklar kapıya gelcekler diyordu hiç birsey ağrısını kesmedi artık dedim eşime yarin sabah kalkıp gidiyoruz bu disi aldryorum çocuğumu bile gözüm görmedi öyle canımı yaktı bıçak kemiğe dayandı derler ya aynen de öyle oldu o gece ve sabah oldu 22 haftalikti dis doktoruna gittik sök bu dişi benden dedim onay kağıdını verdim sakin olursan bebeğine hiç bisey olmaz vurduğum iğne hiç bir şekilde zarar vermez senin paniklemen senin sitresin ona zarar verir sakin ol dedi iğneyi vurdu dişi çekti şuan 33 haftaligiz elhamdülillah hiç bi sıkıntı olmadı şu zamana kadar haftan günün uyumluysa git ve çektir inan iyi ki cektirmisim korkusuz yemek yiyorum yemek yerken keyif alıyorum cektirmeseydim o dişle yemekte yiyemezdim bebeğimde vitamin alamazdı kendim yaşadığım için böyle dişle alakalı postlar görünce hemen girip basimdan geceni anlatiyorum çünkü gerçekten çaresiz ve korkuyla ortada kaldığımız an bebeğimiz olduğu için tekrardan geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤❤