Kızlar boşuna ağrı çekmeyin ben de 26.haftama kadar günlerce gecelerce ağrı çektim gitmedim doktora korkudan ama artık dayanamayınca gittim mecbur kanal tedavisi oldum bir seferlik kurşun yelek le film çekildim doktorundan izinli sonra da sadece bir defa hamileler için uygun bir anestezi aldım ve o kadar kanal tedavisi oldum resmen yeniden doğmuş gibi oldum ve önceden gitmediğim çok pişman oldum bence hemen güvenilir özel bir doktor bulun ve bu ağrıdan kurtulun