Esekoldurengunes Kapı süsü odasına asmak için yaptıracağım ama hediyelik yaptırmayı düşünmüyorum. Malûm pandemi var, kimi görüp kime vereceğim o hediyelikleri. Ki pandemi olmasa da bana biraz gereksiz geliyor açıkcası. Tabi herkesin kendi fikri 😊
Sedagb Esekoldurengunes ben de birilerine vermekten çok biz de kalsın diye çok az adet yaptırıcam zaten😊 hem hevesimi almış olurum hem de biz de hatıra kalır😊
yelizyeliz Sedagb canm instagramda yildizmakromee var yeni sayfa ama hem fiyatı diğerlerine göre uygun çok pahalı değil. Hemde teslimat süresi kısa ben ordan yaptırdım. Yaman ismi son postlarında var bi bak istersen