Sedagb Beyziikoo bütçemi zorlamadan tatlı güzel şeyler yaptırmak istiyorum ben de☺️☺️☺️ siz kendiniz uğraşıp yapmışsınız el emeği her zaman daha değerlidir🌸🌸🌸 Rabbim bize bebişlerimizin sağlıkla geldiği günlerde kullanmayı nasip etsin 🌸
Beyziikoo Sedagb Hepsinin yeri ayrı alınan da yapılan da 🤗 Onlar sağlıkla gelsin de inşaAllah gerisi mühim değil Allah’ın izniyle 🤗🤰💜👼🏵
denizinannesi_ Selimegzoglu aaa gerçekten mi😳😳😳 böyle bişey sormuştum 400 küsür fln demişlerdi ekleme fln olunca da fiyat artıyodıu
Beyziikoo Sedagb 31+6 olduk 🤗 Bende geçmiyor geçmez dedim ama nasıl geçmiş diyorum şimdi 🤗 Bu aralarda hazırlıklarla uğtaştığım için daha da geçiyor 🙈💐 Siz kaç haftalıksınız 😍
Ortmenanne16 Sedagb kapı süsü için instagram renkli renkli kokulu taş. Hediyelik için neşeli hediyelikler google yazınca çıkıyor havlu yaptırdim 💐💐💐
Egeligif Sedagb ben canım çiçek sepetinden yaptırdım çokta güzel geldi canlı canlı renkleri odasına astım. Hediye yaptirmiycam sadece çikolata alicaz. Ama içinde kalmasın bence yaptır :) https://www.ciceksepeti.com/isme-ozel-bebek-odasi-ahsap-kapi-susu-hayvanat-bahcesi-kc7234211
Sedagb Egeligif bunu gördüm çok şekeeer😍😍😍 pandemiden dolayı ablam bile hamile halimi göremedim bari dedim hatırası olsun😊
Beyziikoo Sedagb Eveet aynıyız desek yeridir yani 🤗 Hayırlısı ile gelsinler inşaAllah 😍 Cinsiyeti ne minnakın💜
nisotti Selimegzoglu ben bu sayfadan yaptirdim. Malzemesi kalitesiz. Bebegimin adini bulutun ortasina kucucuk yazmislar. Onermem yaptirmayin
Gulaysanu Selimegzoglu bende oğlumun adını alparslan koyucam böyle bişey düşünüyordum çok güzel olmuşş ❤️