Ben de mozaik e telal beye gidiyorum ama gerçekten beklemek çok sıkıcı ve saçma özel olmasına ragmen kaç saat bekliyoruz. Randevu saati vermiyorlar istersen beklersin diyorlar doktorunda o kadar ilgili değil yani ben söylersem Bi kaç dakika daha fazla bakıyor yoksa o kadar bekliyorum 3 dk falan bakıyor. 3 hafta sonra yine gel diyor ne biliyim değiştiresim var doktorumu 🤷♀️