Mommm12 ikinci gebeliğim ilkinde Zeynep hanıma gidiyordum randevu saatinde girdiğimi hatırlamam hep bekliyordum ama iyi bir doktor ilgili sevecen ilk gebeliğimde bebek hızlı kilo alıyor sezeryan olabilir deyince korkmuştum bu yüzden devlette doğum yaptım normal doğum oldu bebeğim 3400gr doğdu, şimdi ise Fatma hanıma gidiyorum Zeynep hanımda bekleyecek sabrım yok, Fatma hanımıda tavsiye ederim çok ilgili bir doktor beklemiyorsunuz randevu saatlerinde inşallah ikinci doğumu mozaikte düşünüyorum