Nihal60 38 haftaligim miyomum var rahim disinda.hamilelikte sqdece belli donem ahri yapti.suanda da gozle gorulur sislik olusturuyo bebek eger oraya baski yaparsa miyom disari firliyo.normal dgm dusunuyorum doktorum eger sezeryab olursa o esnada karar veriyoruz almaya dedi bazen alirken cok kaanama yasatip riske sokabiliyormuş o yuzden cok onermiyo.sknti olusturmadigi icin mudahale etmicek muhtemelen.