Nihal60 benim de hamilelikten hemen önce 2 tane miyom tespit edildi, biri rahim dışında saplı biri rahim içinde yaklaşık 2 cmlerdi, rahim içindekine bi doktor almak gerekir gebelikte belki sıkıntı çıkarabilir dedi, diğer 3 doktor hiç bir şey gerek görmedi şuanda 34 haftalık hamileyim hiç bir sıkıntı olmadı ve hatta muayenelerde miyomun lafı bile olmuyor 😅 sadece başlarda ben sorduğumda plasenta miyomun olduğu tarafa yerleşmemiş iyi dedi bu kadar, kendine sıkıntı yapma doktorun da sorun görmemişse 🌸