F-Gemi cok güzel olmus gercekten cok iyi herkese böyle bi doğum nasip olur inşallah😊😊😊😊benim de karnım ağrıyor anlamsız bir sekilde🙄 karnım ve belim acaba diyorum böyle doğum sancısı da olur mu😂😂 bedenim doğuma hazırlanıylr sancım mı gelcek diyorum😂 az önce yine gittim tuvalete cok fazla akıntı gelmis yine yapıs yapıs🙄🙄 bilemedim😂 umut edip bekliyorum😂