Ec0709 Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🥰🌹 kendimi hatırladım bi an korkutmamak için söylemiyoda 🤭🙈 evet evet nişan o bi kaç gün geldi bende -kırmızı kanama olmadığı sürece sıkıntı yok- demişti esra hoca.
benide o akşam beklemiş geliirm diye diğer kontrolde diyo feyza ben seni o akşam bekledim tlf çalar bildirim gelir diye sürekli gözüm tlfdaydı dedi 😃 1 hafta sonrası doğumum oldu cuma sancım başladı hafiften ctesi öğlen çok şükür kucağımıza almak nasip olsu🥰🤲🏻