Umutum04 Insallah devletteki doktorlar son ana kadar normal doğum taraftarı tercih seçeneği olmadığı icin biraz zor oluyor. Ben zorunlu sezaryene alindim acilmam olmadığı icin. Ama normal diye diretirlerse senin icin daha sıkıntı olur surekli kontrol ediyorlar ben bile zorlanmistim insallah ugrastirmazlar seni allah yardimcin olsun💞